YoungLaw
Brak kategoriiCzy macie prawo do Waszych treści?

Czy macie prawo do Waszych treści?

Wyobraźcie sobie, że w końcu, dzięki ciężkiej pracy i aktywności w Internecie udaje Wam się nawiązać wymarzoną współpracę. Będziecie reklamować produkt, który od zawsze lubicie, zyskacie popularność, a może nawet solidny zastrzyk finansowy. Na Wasz profil dodajecie treści: zdjęcia, filmy promocyjne i nagle musicie je usunąć. Firma, z którą współpracujecie jest wściekła, zrywa umowę, a Wy nie dość, że nie zarabiacie, to zastanawiacie się czy nie poniesiecie kary. W jakich przypadkach firma miałaby do tego prawo?


Aby uniknąć takich sytuacji, wystarczy rozumieć czym są prawa autorskie i zdawać sobie sprawę z tego jak ważne są w pracy
i działalności ludzi internetu. Krótko mówiąc to wszystkie prawa, które należą do autora danego utworu dające mu prawo do decydowaniu o jego sposobie użytkowania i czerpania z niego korzyści.

Publikujecie coś w sieci? Tekst lub zdjęcia? A więc pewnie jesteście autorami. Ale czy wszystkie treści, które publikujecie są na pewno Wasze? A jeśli nie Wasze to czyje? I kto może czerpać z tego korzyści?Proste sprawy, a tyle niewiadomych.My wolimy praktykę.
Tak, w kolejnych postach w prosty sposób wytłumaczymy Wam czym w praktyce są prawa autorskie, na czym polega ich przeniesienie, do czego może to być potrzebne, a nawet przedstawimy gotowe wzory umów, które możecie zaproponować drugiej stronie przy jakiejkolwiek współpracy.Wszystko po to, abyście nie musieli tracić zbyt wiele czasu na #papiery, a jednocześnie czuli się bezpiecznie i mogli skupić na tym co dla Was naprawdę ważne. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Young Law

Mówimy prosto i przyjemnie o prawnych i podatkowych aspektach prowadzenia biznesu lub marki osobistej w sieci i nie tylko.

Newsletter

Zapisz się i otrzymaj od nas darmowy e-book.

“Oznaczenie reklam. Przewodnik dla influencerów i marek”